Nu er det jo snart jul..
Julegaven til ham selv?
http://www.rdgtools.co.uk/acatalog/Quick_Change_Toolposts__Complete_Sets_.html
Joh! Jeg ved det godt, og oven i købet så rørende billige, at man skulle tro det var løgn.
Men hvem var det nu der sang den gamle vise: "En er for lille og en er for stor, osv. osv."
For det første holder de nu hurtigt op med at være billige, hvis man skal supplere med ret mange holdere, (hvis de ellers overhovedet har dem) og skal man kun have de få, som følger med, så kan jeg lige så godt bruge min firkantholder og så nogle få klodser.
For det andet har jeg selvfølgeligt kikket på færdige hurtigskiftere, men jeg synes ærligt alt ikke rigtigt, at der er nogen der frister. For små - for store - for meget udhæng - for upraktiske - osv.
Den eneste jeg synes er rigtig god, er en rigtig multi-fix (billede). Den er så lige nøjagtig alt andet end rørende billig
og man (eller jeg) kan ikke selv lave holdere til den. Jeg kan heller ikke få den i en størrelse der passer rigtigt, og så bryder jeg mig heller ikke rigtigt om den strittende højdejustering og ditto håndtag.
;
Jeg er sgu nok ved at udvikle mig til sådan en gnaven gammel ged, som er umulig at gøre tilfreds
Edit p.gr.af stavefejl.