Hele ideen med internet er at lave hypertext, som er tekst med links til andet stof - og specielt da, hvis det kan spare arbejde og plads, da "stoffet" så kun fylder op ét sted - jfr. dine indlæg om de store billeder fra forleden.
Så si'r du jeg bare overfører arbejdet til "dig" (eller de andre) - men det er vel ikke sværere at lave det klik, som skal til for at vise et billede, end det klik, der skal til for at bruge mit link - det er jo netop hele ideen med internet/hypertext !
Ja, det giver mange "bolde i luften", men sådan er det altså tænkt og der er vel ingen grund til at gå tilbage til "munkene med fjerpennen" for at få lavet flere kopier af arbejdet, når det kan gøres med et link.
Det vil da være et trist at blive afvist, fordi man linker på internet - det er jo pr. definition selvmodsigende !
Jeg tror problemet opstår fordi mange bruger de elendige mobiltelefoner til internet - det er jo som at se en TechniColor Widescreen film gennem et nøglehul - DET er da besværligt, og jeg synes det er et tilbageskridt at sige, at man ikke må bruge links (og dermed flere vinduer på skærmen) af DEN grund - det er for langt ude !
Men er det ikke foreneligt med din politik her på forum, så må jeg jo stoppe med at bruge det !
En anden mulighed var, at du lader det passere og jeg bare ingen svar får, fordi folk ikke gider at lave MIT klik - så stopper jeg jo nok af mig selv - dummere er jeg da hellerikke.
"Overveje det" ... si'r du - der er så meget imod hele ideen med internet, at jeg er tilbøjelig til at sige "Nej" og så må jeg jo tage konsekvensen, men det ville da være en ærgerlig slutning på historien.
(Prøv lige at se på andre indlæg - anvendes der ikke link der også ? - hvad er forskellen ?)