For det første er jeg ikke interneret i at 30 kg. Jern flyver rundt i luften med 1500 omdr. Så det skal laves af noget som kan holde. Jeg har ingen kamera tiden, men der går rygter om at jeg snart får et igen. Vi får se? Det foto som Jens viser ligner meget godt, men jeg tror at Jens har en minder stigning på gevind. Jeg har med en skydeleder taget nogle mål, men det er ikke noget man kan arbejde efter, de skal være mere nøjagtig.
Konus længde 53mm. Ene ende 66 og den store ende 79,5mm. Hvis vi sætter det ind i en formel så giver det en stigning A 7,258. Største diameter målt uden på gevind 110 mm
Det gevind som er uden på konus og inde i omløber har en stigning på 6. Alt på maskinen er millimeter. Jeg har prøver med en fil, og det er ikke St. 37. Kan næsten ikke lave mærker i det. Jeg tror at det er lavet og så hærdet og til sidst slebet.. Men som en skriver 200 mm kan godt ske at kan bruges, måske med en mellem plade, men ellers er det bare finde en med en CNC maskine, så kan det ikke tage lang tid og så kan jeg selv lave forsiden færdig. Jeg skal bare finde det rigtig materiale. Ja der er noget arbejde, men hvem har sagt at tingen kommer af sig selv
Hans