Tillykke Det begge ting, som du bliver glad for. OG du kan lige så godt vænne dig til, at der er noget på budgettet hver eneste måned.
Citat fra: Tommy efter Januar 05, 2022, 14:33:37 Tillykke Det begge ting, som du bliver glad for. OG du kan lige så godt vænne dig til, at der er noget på budgettet hver eneste måned. Ja det er der nok Altid noget jeg har en kone der faktisk er meget positiv over at jeg køber tingene. Det var hende der fik mig overtalt til at starte mit lille værksted
Citat fra: Kenneth efter Januar 05, 2022, 15:45:08 Citat fra: Tommy efter Januar 05, 2022, 14:33:37 Tillykke Det begge ting, som du bliver glad for. OG du kan lige så godt vænne dig til, at der er noget på budgettet hver eneste måned. Ja det er der nok Altid noget jeg har en kone der faktisk er meget positiv over at jeg køber tingene. Det var hende der fik mig overtalt til at starte mit lille værksted He he. Hvis det var min kone, ville jeg være nervøs for, om hun syntes, at jeg var for kedelig at være sammen med. I formening om, at du nok kan klare lidt "værkstedshumor".
Det lyder som om det er en af de modeller du skal holde fast i...
Al denne snak om patroner og stålholdere fik mig ud og fyre op for pillebrændeovnen så det var menneskeligt i garagen. Adskilte min 3 klo og fik den gjort ordentligt ren og smurt op igen, og så kunne jeg jo ikke lige dy mig for at måle fra center og til top af fortsætter. 18mm, så jeg skal også have en Aa hvis/når jeg tager mig sammen til at bestille.
Citat fra: Søren efter Januar 09, 2022, 13:23:57 Al denne snak om patroner og stålholdere fik mig ud og fyre op for pillebrændeovnen så det var menneskeligt i garagen. Adskilte min 3 klo og fik den gjort ordentligt ren og smurt op igen, og så kunne jeg jo ikke lige dy mig for at måle fra center og til top af fortsætter. 18mm, så jeg skal også have en Aa hvis/når jeg tager mig sammen til at bestille. Jeg har et sæt Aa fra Paulimot, det kan KUN anbefales. Fantastisk opgradering for mig og jeg synes kvaliteten fra Paulimot er god.