Jo du må gerne se den
Billederne bliver lidt dårlige, da jeg uploader igennem en app. Men det går nok tænker jeg
Jeg har også haft fat i Bjørn et par gange vedr. Min.
Der er altid rart at snakke med nogen der har kendskab til maskinen. (Og ja alt andet, Bjørn er en omvandrende 'værkstedsteknik af utke')
Maskinen er for mig 'ny' og 'fin'. Og jeg har endelig fået en i en stand som jeg har ønsket mig længe, så vil helst gøre alt på den rigtige måde. Og ikke bare gætte mig frem som jeg plejer
Jeg har stadig et problem med at når tilspænding kører, og jeg så vil køre ilgang, så kører de begge samtidig. Eller prøver
Men jeg håber og tror at det bare er en bagatel.
Maskinen virker i hvert fald fint uden. Og den kører super godt.
Meget stærk og præcis. Noget helt andet end det jeg er vant til på hjemmefronten
FN modellen var den jeg helst ville have haft. Denne er ret stor, og fylder derfor meget.
Men den kom pludselig igennem en kammerat, og lokalt. Og så måtte jeg jo slå til
Den er fra 1996, kørt meget lidt indtil 2010. Og så stået stille indtil jeg købte den d. 30-12
Den var godt beskidt og anløbet nogle steder. Så har brugt et par timer på at ordne den.
Haft olie pumpen ude, renset filter osv. Og renset kølevandstanken og pumpen. Den var groet sammen i ildelugtende snask
Sendt fra min Redmi Note 9 Pro med Tapatalk