Hej Frylund - jeg har ved ikke hvor mange der mangler, eller hvor mange der tiltænker at sætte frekvens omformer og Digital Udlæsning på deres drejebænke og fræsere, men jeg har fået en god snak med en kina-mand der hedder Aiken Yu, som sælger alt muligt lækkert grej til fine priser.
Jeg har fået tilbud på hjem på 2x380v 3.0kW + potentiometer + 1,5mtr kabel til flytning af panel + fragt til Danmark på 441 Dollars. (2917,63,-)
Derudover har jeg købt et DRO sæt til min fræser, og et til min drejebænk, som også synes at være i fabelagtig tilstand - til 320 Dollars. (2115,-)
..og så har jeg købt nogle HSS hole saw, alle størrelser fra 16 til 80mm - det er ikke Kopbor, som man kender det, de kan ikke skiftes ellers skilles af, men de var tilgengæld billigere end alt andet jeg har fundet. til 208 Dollars. (1300,-)
..Så hvis der er nogle der mangler noget overstående, så kan jeg kun anbefale ham, han sender via TNT eller FedEx, og det tager en lille uge før det er på trapperne.
Jeg prøver lige at vedhæfte nogle billeder og videoer når jeg har fået prøvet det hele af
Mvh Theis, Tjele.