Forfatter Emne: Hjælp til platter - Billeder vedhæftet denne gang.  (Læst 6883 gange)

TheisKjeldsen1989

• Hero Member
Hjælp til platter - Billeder vedhæftet denne gang.
« Dato: Januar 09, 2017, 10:37:11 »
Hej alle i kloge og modne herrer, jeg har i min iver fået fremskaffet mig 2 stk fræsedorne. Desværre mangler jeg nogle platter der til, kan i evt hjælpe mig med at fortælle hvor jeg finder dem henne, evt hvad de hedder? Gerne hvis i har et nummer inde ved Sani Stål :)

På forhånd Tak.
Blot en smed, gemt i en maskinmester

Søren

• Administrator
  • Hero Member
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Hjælp til platter - Billeder vedhæftet denne gang.
« Svar #1 Dato: Januar 09, 2017, 10:56:42 »
Det nemmeste er jo hvis der står et nummer på selve knivhovedet. Så kan man sikkert slå det op den vej. Alternativt skal du måle firkanten og tykkelsen, så kan det findes rimeligt nemt. :)
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

TheisKjeldsen1989

• Hero Member
« Svar #2 Dato: Januar 09, 2017, 10:59:01 »
Jeg takker, skæbnen ville at jeg alligevel skulle ind forbi Sanistål, så ta'r jeg knivhovedet med og får dem til at bestille nogle dele :) - Men hvis der er nogle der lige kan huske det i hovedet, tit og ofte er Ebay jo billigere ;)

jens

• Hero Member
« Svar #3 Dato: Januar 09, 2017, 11:26:44 »
Det kunne ligne SDMT, den med skruen de findes i forskellige størrelser og spånbrydere...
https://www.kjv.dk/soegning/?id=Search&submit=S%C3%B8g&exclude=&subsearch_id=&words=sdmt&submit=S%C3%B8g
« Senest Redigeret: Januar 09, 2017, 11:29:48 af jens »
Husk altid at skille tingene ad.

Villy

• Hero Member
« Svar #4 Dato: Januar 19, 2017, 14:09:14 »
Prøv at sende dine fine bill  til net21 fyren, sikker på at han kan hjælpe dig.... ;)

TheisKjeldsen1989

• Hero Member
« Svar #5 Dato: Januar 19, 2017, 14:29:58 »
Jo tak, jeg har efterhånden fundet ud af noget - mangler kun en platte, den tynde på 3,2 mm. Men Tommy ved Seco har lovet at sende en godtepose med sager så vi kan finde en der passer ;)