Så fik jeg adskilt Pratt patronen, der har samme konusjustering som Tommys.
Den var nem at adskille, da først de 3 konus skruer kom ud, og de 3 skruer i mellempladen, gik det fint fra hinanden.
Patronen så ud som ny indvendigt, men har jo også kun siddet på delehovedet, så ingen hård belastning.
Lidt mærkelig de 3 skruer i mellempladen er undersænkede og med konisk hoved, det virker jo ikke oplagt når de skal kunne give sig.
Men tilsyneladende fungere det, jeg spændte de 3 skruer i mellempladen, monterede kloen på flancen på delehovede,
jeg samlede den uden de 3 konusskruer, der slog den 0,5mm, jeg kunne uden problem justere den ind så kastet var under 2/100mm (havde kun delehovedet stående på filebænken, når det bliver spændt op i fræseren kan jeg justere det så det løber bedre)
Men kloen måler kun 125mm, og den ekstra mellemplade giver et udhæng ekstra på ca 15 mm, gennemboringen er også mindre, end den jeg har på Boxforden den måler ca 131 mm udvendigt, men de passer klør sammen.
Så jeg er lige i tænkeboksen, for at overveje om den skal på Boxforden..
Konusboltene og de 3 skruer der spænder mellempladen var tommer, men de 3 skruer der man bolter kloen fast på flance var M8 så de gevind i mellempladen var så i mm