14 dage uden opdatering?? Du står måske og laver spåner på den allerede?
He he. Næh, det går mest i spåner, er vist mig selv, fordi der er alt for lidt tid, til det man gerne vil.
Men jeg HAVDE jo sagt, at det ville tage lang tid, og jo mere glad jeg bliver for den lille fætter, jo mere kærlighed og omtanke - meget omtanke
- skal der jo bruges på den.
Nå! men ind i mellem sker der da en lille smule.
Yoken (hedder det vist) og det indvendige af kassen har fået et par gange rød kaliberlak.
Desuden har jeg bestemt, at den skal have en eller anden blank metallic autolak, så hvornår jeg lige bliver færdig med at spartle og slibe godt nok til det, ved jeg ikke lige.
Jeg har også drejet (det meste af det remhjul, som skal flytte trækket ud på det store leje, hvor det hører til. - og så kom der naturligvis mere i vejen.
Da det gik allerbedst med at dreje det ud til den 50mm bøsning, der skal sidde i det, valgte spindelmøtrikken på min forsætter at gå i stykker.
Af ukendt årsag, havde fabrikken valgt at lade bolten slutte nede i den lille tap, selv om der er mindst lige så meget gevind tilbage oppe i selve godset. Jeg ved ikke rigtigt, om jeg skal lave en ny i bronze eller reparere den gamle - men det har første prioritet lige nu.