Der som det bevislig er indgået penge på sælger konto. Så er det indkøbte din ejendom. Sælger har pligt til at værne det købte mod brand tyveri og hærværk, ind til afhentnings tidspunkt. Såfremt at sælger mislig holder aftale kan det straffen med bøde, hæfte eller fængsel.
Sitet slut ( købeloven)
Tommy: Du har her ved ret til at få det købte udleveret, og hvis ikke så kan du indgive en politianmelse.
Joh, det har du sikkert ret i Hans. Men altså hvad pokker
En masse bøvl og besvær, som formentlig ikke fører til andet end mere bøvl og besvær.
Der var jo ikke skrevet noget, shaperen har måske allerede skiftet adresse, min billige transportmulighed fra Sjælland kommer ikke igen lige med det samme. Jeg kan vel heller ikke være bekendt, at sende en uskyldig chauffør op til en dum klovn, som er både sur og gal. osv. osv. - og hvis nu staklen mangler de ekstra penge .
Hvis ikke han boede så langt væk, havde jeg nok mere lyst til at vride lidt med hans næse. Alt afhængigt af størrelsen selvfølgelig - ikke næsens men mandens.
Det er vist bare en af de oplevelser, man skal sige øv til, og så komme videre. Resten af livet er sgu for kort til at spilde på den slags.