Hans, Jeg er ikke så god til det med billeder, men når der bliver noget at fotografere, og jeg - af hensyn til dine nerver
får ryddet lidt op rundt om den, skal I nok få nogle.
Jeg fik taget et enkelt, da jeg trimmede den med stålepoxy (ala Gotteswinther).
Jeg spillede lidt mere sikkert end Stefan. Jeg limede shims på soklen og borede indfedtede juster skruer i foden. Shimsene blev fjernet, før epoxyen var helt hærdet og skruerne til sidst. Køkkenfolien er kun 3 µ tyk, og er der kun for at det skulle kunne skilles ad, hvis det mislykkedes.
To dage efter kunne jeg så gøre rent med vinkelsliber, hammer og mejsel. Det er noget RIGTIG hårdt stads.
Boltene spænder med en VÆSENTLIG mere fast følelse nu (Hertil og ikke længere) og målt på en 20 cm. cirkel under spindlen holder den 0 på Y aksen og 2 hundrededele på X (hvor det evt. kan fjernes ved at tilte hovedet) - Jeg er glad.
Maskinen er faktisk den 3. jeg har af slagsen - Martin Neubert har en af de andre.
Denne her er stort set ubrugt, og var med fin blå hammerlak, da jeg fik den. Det første jeg gjorde var at male den "Emco grøn" og DET var lige tidligt nok
men det kan da heldigvis gøres igen, når jeg bliver færdig med at tumle med den.