Det er det jeg siger, alt det sjove e altidr på Sjælland. Denne her er da nu en gammel dansk perle, som du burde have ryddet et hjørne til. SJ kombineret dreje&fræse.
Citat fra: RH efter Maj 08, 2019, 22:09:50 Ja det er rigtigt. Men tror desværre det er en bevist handling. Da de så håber at kunne få flere penge hjem på flere lots.Ja det tyder meget på at det ikke er fagfolk der skriver teksten jeg tvivler nu på, at det er bevidst.Som ibot siger, hvem pokker vil købe et Pedersen korpus eller tilbehør til fire forskellige maskiner i en kasse (andre auktioner, det her er vist mest Pedersen). Jeg tror, at det er tilfældighedsprincippet, når en kontormand med en blok går gennem hallerne.Men ja - Godt nok en lækker Weiler.
Ja det er rigtigt. Men tror desværre det er en bevist handling. Da de så håber at kunne få flere penge hjem på flere lots.Ja det tyder meget på at det ikke er fagfolk der skriver teksten
Sådan var det også på Sagførernes Maskinauktion på Østerbro.Det kan også være en fidus at blande skidt og kanel, så man også får solgt skidtet.Men alle kan vel lære....Jeg ville have svoret på, at dette nummer oprindeligt stod som et svejseplan.Nu er det trods alt blevet til et skrabeplan:https://kjauktion.dk/da/lot/sview/lot/162554