Som jeg har skrevet før så har jeg taget målet i de to vinkelspor , og på min er det 100mm det er så en RAPIDIO typ B men jeg har fundet ud af at en forhandler her i Danmark er Tool Span Møllehaven 14 4040 JYLLINGE telf56636655
Spsmed: Når nu RH skriver som han gør og du selv tidligere var i tvivl om værktøjskvalitet, hvilken kvalitet svalehalefræser brugte du så Jeg har smadret både den ene og anden slags Masser af køling men jeg kan selvfølgelig ikke garantere for tilspændingshastigheden med håndkraft.
Det ser godt ud Så må du have gang i en serieproduktion
Ja den blev ikke helt tosset Sådan en hss fræser, der tager du bare fuld spån, og så godt med kølevand på. Tilspænding skal selvfølgelig passe Og det er aldrig dumt at have nogle streger at køre efter og slet ikke i starten/nybegynderMvh[/qu
Ja den blev ikke helt tosset Sådan en hss fræser, der tager du bare fuld spån, og så godt med kølevand på. Tilspænding skal selvfølgelig passe Og det er aldrig dumt at have nogle streger at køre efter og slet ikke i starten/nybegynderMvh
Der hvor du er kommet til at tage lidt for meget, det lille hjørne. Kan du lige give en klat co2 og der efter en fin slet fil så det er i plan, så kan det ikke ses
Citat fra: jens efter Marts 12, 2019, 20:54:43 Det ser godt ud Så må du have gang i en serieproduktion Tak for det :)Er så småt igang Jens hvad omdrejninger kørte du med din T spor fræser...?
Prøv at send en mail til net2l, mener han havde nogle engang.Det hedder for øvrigt vist en prismefræser..