Tak for svarene.
Jeg blev vist grebet lidt af det, men her kl. ca. 05,oo kommer jeg nok til at slukke for Lars og få noget søvn.
Det er godt nok fascinerende, og selv om jeg jo ikke har beskæftiget mig med noget, der bare ligner den slags (så de fire dage, Mogens nævner, rækker nok langt fra) så sidder jeg da med en fornemmelse af, at jeg nok kunne lære det grundlæggende.
Men hvad bruger I af PC og især grafikkort til at trække det.
Jeg har godt nok læst mig til nogle ret lave systemkrav - som de så samtidig understreger, er et absolut minimum. De opdaterede anbefalinger er da også helt anderledes, og jeg kender mig selv godt nok til vide, at hvis skidtet ikke funker rimeligt, så bliver jeg irriteret, og så bliver det ikke til mere.
Jeg synes, at jeg får det ud af det, at min 4 år gamle basis PC med en 4. gen. i5 duo core / 8 Gb DDR3 ram og 2 Gb (også DDR3) på grafikkortet, kunne blive en irriterende sten i træskoen. - Den er nu også ved at trække sit sidste hivende åndedrag alligevel.
Faktisk kikkede jeg på Free CAD programmerne, fordi de mest arbejder single core, og det er en i5 rigtig god til.
Iflg. de opdaterede systemkrav vil Fusion 360 åbenbart gerne have en - dyrere
- i7 med fire kerner, så det må jeg jo nok gå efter.
Men grafikkort er sort snak for mig, og i en bærbar skifter man dem jo ikke bare lige til noget større. Hvad kikker jeg efter
Jeg tror vi er i en prisklasse, hvor jeg helst ville finde noget brugt.