Forfatter Emne: jern forhandler  (Læst 6955 gange)

Frich

• Jr. Member
  • **
jern forhandler
« Dato: Januar 04, 2018, 20:51:51 »
hej

hvor køber i jern ?

den skrothandler jeg har brugt i lang tid har lukket :( så jeg skal ha fundet et nyt sted. evnt online hvis det ikke er for dyrt.

jeg har brugt egtved stål til hele længder stænger og plader, men jeg kommer nok snart til at skulle bruge nogle små stykker i store størrelser til at forsøge at lave lidt nyt værktøj til min gamle fræser.

ErlingSj

• Hero Member
Sv: jern forhandler
« Svar #1 Dato: Januar 07, 2018, 00:28:43 »
Jeg har handlet med Gladsaxe Jernhandel, men det er jo kun relevant hvis du på på den rigtige side af toldmuren ved Storebælt.

Frich

• Jr. Member
  • **
« Svar #2 Dato: Januar 07, 2018, 17:01:25 »
ja det bliver nok lidt dyrt i længden, eftersom jeg bor i vest jylland :)

jens.ews

• Hero Member
« Svar #3 Dato: Januar 07, 2018, 17:21:37 »
Er der ikke et smede eller maskinværksted i nærheden, så prøv og spørge der om du kan købe hos dem. Jeg plejer at aftale med dem at når de næste gang skal bestille stål så køber de hjem til mig også hvad jeg nu har brug for hvis de ikke lige har det jeg skal bruge godt nok i 3 m længder, men det plejer ikke og være så dyrt.
mvh Jens.ews

0005

• Hero Member
« Svar #4 Dato: Januar 07, 2018, 20:52:51 »
Hej Godt Nytår til alle her på forum
Et hvert smede og maskinværksted har en jern container hvor rester af runde og andre emner bliver smidt i prøv at få fat i værkføreren og tag en snak med ham det kan sikkert lade sig gøre at stå på hovedet og så der efter gå til ham igen med det fundne og aftale en pris til kaffekassen god jagt
Per Bærentzen mobil 20760753