Hej
Jeg kan se i en anden tråd at der spørges til forum, og dets drift osv. Og jeg kom til at tænke lidt over fremtiden for dette forum.
Jeg håber det vil fortsætte, da jeg har meget nytte af det, og ja der er jo ikke andre lign. I Danmark.
En nævner at man kunne bruge Facebook som alternativ.
Ideen er god, og det er nemt at oprette en side. Det er noget jeg godt kan klare hvis det skulle komme så vidt.
Ulempen er at der er en del i den ældre generation der simpelthen ikke vil bruge FB.
Det er også svært at holde styr på div. Tråde osv. Billede deling er til gengæld meget nemt.
Men, jeg tænker om man kunne lave et rigtigt forum, altså som det er nu. Måske endda bibeholde dette, men lade nogle 'proffer' styre det. (Misforstå mig ikke, de der er i gang nu, gør det fint)
Men måske det ville fungere endnu bedre, flere funktioner osv osv.
Det vil selfølgelig koste penge. Kunne man her måske gøre brug af reklamer, sponsore eller lign. Fra maskinforhandlere, værktøjs forhandlere eller noget i vores kategori?
De kunne måske betale for drift/vedligehold af en server/domæne eller hvad der nu skal til.
Jeg har ingen ide om hvor mange der dagligt, ugentligt eller om måneden kigger på denne side. Men jeg har en fornemmelse af at der er en del. Det kunne også være interessant for en sponsor at have lidt reklamer/nyheder fremme her.
Blot en tanke, håber den falder i god jord. Og håber andre vil byde ind med deres mening om emnet.
Lige pt synes jeg det er synd at man ikke direkte kan søge på forummet.
Fortsat god weekend.
Nu vil jeg køre på arbejde.
Mvh Rasmus