Hans : Ja jeg har lånt nøglen, men ikke på ubestemt tid og den er lånt i udlandet, derfor smutter jeg ikke bare lige rundt om hjørnet for at hente den igen når jeg får brug for den, jeg har 2 motorer og det er kun den ene jeg arbejder på lige nu.
PS : Jeg betaler gerne for at få noget lavet eller købte en original hvis jeg kunne finde en.
Bjørn : Din løsning lyder slet ikke tosset, jeg kan faktisk godt finde på at gå efter den. Jeg har kigget meget på EBAY efter den pågældende nøgle og andet værktøj til min Hercules, men aldrig set en til salg, men ja, de andre er der næsten altid nogen af på EBAY
PS : Når du nu har noget P&W værktøj, har du så også en motor som den oprindelig passede på, f.eks. en sød lille R4360?
David : Du har fuldstændig ret i det med graderne og pladsen, og der er bestemt ikke meget plads skal jeg lige hilse og sige.
Du har også ret i at det kunne være et hyggeligt projekt at lave, men jeg kan godt overleve at jeg ikke kommer til at lave
dette stykke værktøj, der vil komme RIGTIG mange ting der både skal drejes og fræses til mit motor projekt senere hen.