Det lykkedes mig at snige mig væk fra familien, og ud på værkstedet
Den skulle angribes både fra bagsiden, seks umbrakoskruer, og fra forsiden, seks små umbrakoskruer.
Jens havde ret, der sad tre små skruer der holdt spændespindlerne, de sad "et lag" længere inde, bag "bagpladen.
Efter at have fjernet alle spånerne, slebet grater væk, og fjernet det harske oksefedt den var smurt med, kører den, stort set, perfekt.
Nu er mit næste spørgsmål, med fare for at starte en ny religionskrig, hvad er i andres erfaring, med spritnye kinesere?
Hvor meget mere skal man skille ad, for en sikkerheds skyld? ligger der et halvt kilo spåner i gearkassen? Eller i slædespindlerne?
Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg IKKE er interesseret i at få at vide, at det ikke ville have været et problem med en brugt Weiler eller lignende.
Men nu står der jo altså en del kinesere rundt omkring hos en del af jer, som i er glade for, og laver fine ting på...........
Hvad er jeres erfaringer, kineserejere, tog i dem bare i brug, eller "renoverede" i dem først?
Mvh Bjørg Rye