Debat Forum > Faglig debat

Dreje gevindstænger ned for at få råmateriale?

<< < (2/3) > >>

Kenneth:
Takker for svarene.

Det er kun A4 vi har i to styrkeklasser 70 og 80.

Hilsen Kenneth

jens:

--- Citat fra: Kenneth efter Januar 18, 2022, 22:18:33 ---Takker for svarene.

Det er kun A4 vi har i to styrkeklasser 70 og 80.

Hilsen Kenneth

--- Afslutning på citat ---

Så er det jo fint materiale, styrkeklasse 80 er det ikke den højeste i A4 ?

Hans Ingvorsen:
Når jeg skal bruge materieler så går jeg ind på en lokal virksomhed her hvor jeg bor. Og det er mit indtryk at det er der ikke rigtig nogen som kan finde ud af , for det er flere gange oppe at vende, hvor får vi materialer fra. Og det har jeg lige skrevet oven for, så hvos jeg skal bruge et stygge akselstål så henter jeg det og betaler til kaffe kassen eller er det gratis

RH:
Ja det har du jo snart skrevet mange gange gennem årene Hans.

Men nu kan det jo også tænkes at det langt fra er alle steder man har den mulighed.
Og langt fra alle steder hvor man har interesse i at handle ud af bagdøren.


Og lige en historie fra den virkelige verden :

Den lokale maskinfabrik hos os, hvor vi får lavet en del ting. Og ofte køber stål ved akutte nedbrud, - de vil ikke sælge stål i øjeblikket da de ikke kan skaffe nyt.  Der er simpelthen materiale mangel pga corona.


Så Kenneth.
Køb du bare alle de bolte og stænger du kan få fat i.  Det materiale kommer du nok ikke billigere til alligevel

Sendt fra min Redmi Note 9 Pro med Tapatalk

jens:

--- Citat fra: Hans Ingvorsen efter Januar 19, 2022, 00:49:23 ---Når jeg skal bruge materieler så går jeg ind på en lokal virksomhed her hvor jeg bor. Og det er mit indtryk at det er der ikke rigtig nogen som kan finde ud af , for det er flere gange oppe at vende, hvor får vi materialer fra. Og det har jeg lige skrevet oven for, så hvos jeg skal bruge et stygge akselstål så henter jeg det og betaler til kaffe kassen eller er det gratis

--- Afslutning på citat ---

Det har jeg da ofte været inde på den lokale maskinfabrik, og har fået diverse materialer, men kan jeg finde materiale gratis andre steder gør jeg det, jeg vil jo ikke misbruge den gode forbindelse jeg har til dem.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version