Debat Forum > ALT DET ANDET

Materialer til hobbyfolket.

<< < (2/5) > >>

Tommy:
Hej Ulrik.

Jeg er 100 % "Facebook mongol" :-[ men du har fået en PB.

PEOL:
Hej Tommy.
Vil du også sende en adresse til mig. Jeg har godt nok et stykke vej, men det lyder meget fristende.
På forhånd tak.
Ole

Tommy:

--- Citat fra: PEOL efter November 25, 2019, 12:22:56 ---Hej Tommy.
Vil du også sende en adresse til mig. Jeg har godt nok et stykke vej, men det lyder meget fristende.
På forhånd tak.
Ole

--- Afslutning på citat ---

Hej Ole

Og velkommen til. [th]
Du har fået en PB.

Ulrik K:

--- Citat fra: Tommy efter November 21, 2019, 17:08:42 ---Hej Ulrik.

Jeg er 100 % "Facebook mongol" :-[ men du har fået en PB.

--- Afslutning på citat ---
Hej Tommy,

Jeg ved ikke om jeg er helt 100% Facebook mongol, men lige hvor meget jeg har søgt og kigget i forskellige grupper har jeg ikke kunne finde Jacobs annonce, så det er super med et telefonnummer

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Jakob:
Hej Tommy og resten af fagteori.dk

Det er mig der står bag facebook annoncen som Tommy har henvist til.

Her hen over julen bliver der lavet lageroptælling i firmaet og i den forbindelse leger jeg med tanken om at lave et arrangement engang i januar.

Vi ender formentligt med at smide lidt ekstra stumper ud istedet for at lagerføre dem og afvente en ordre hvor x-antal små stykker lige passer til. Min ide er så at arrangere en dag med enten bare salg eller en form for auktion over resterne opdelt i diverse lots.
Udover rester af materialer har vi måske også lidt gamle platter og måske et par værktøjer vi trænger til at få ryddet ud i. Man kunne eventuelt starte med en rundvisning i en moderne spåntagende virksomhed, hvis det har interesse for nogen?

Kunne det være interessant og ville nogen af jer kunne lokkes til at komme forbi?

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version