Debat Forum > ALT DET ANDET

Lidt nyt skal man da have engang imellem

(1/4) > >>

Kenneth:
Første del af de nye indkøb. Der er da meget søde de små ER25 spændetænger. så bliver det lidt nemmere at se hvad der foregår på fræseren i stedet for at bruge dem der monteres direkte i spindlen.

Har også en multifix kopi og lidt andet sjov på vej hjem fra Paulimot :)

Hilsen Kenneth

Søren:
Grej, det skal der til. :)

Tommy:
Tillykke [th] Det begge ting, som du bliver glad for. ]flub[

OG du kan lige så godt vænne dig til, at der er noget på budgettet hver eneste måned. 8) ;D

Kenneth:

--- Citat fra: Tommy efter Januar 05, 2022, 14:33:37 ---Tillykke [th] Det begge ting, som du bliver glad for. ]flub[

OG du kan lige så godt vænne dig til, at der er noget på budgettet hver eneste måned. 8) ;D

--- Afslutning på citat ---

Ja det er der nok :) Altid noget jeg har en kone der faktisk er meget positiv over at jeg køber tingene. Det var hende der fik mig overtalt til at starte mit lille værksted :)

Tommy:

--- Citat fra: Kenneth efter Januar 05, 2022, 15:45:08 ---
--- Citat fra: Tommy efter Januar 05, 2022, 14:33:37 ---Tillykke [th] Det begge ting, som du bliver glad for. ]flub[

OG du kan lige så godt vænne dig til, at der er noget på budgettet hver eneste måned. 8) ;D

--- Afslutning på citat ---

Ja det er der nok :) Altid noget jeg har en kone der faktisk er meget positiv over at jeg køber tingene. Det var hende der fik mig overtalt til at starte mit lille værksted :)

--- Afslutning på citat ---

He he. ;) Hvis det var min kone, ville jeg være nervøs for, om hun syntes, at jeg var for kedelig at være sammen med. ;D

I formening om, at du nok kan klare lidt "værkstedshumor".  ;) [th]

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version