Debat Forum > Faglig debat

Aluplade til at lægge under delebord - lyder det ok?

<< < (2/4) > >>

Villy:
Hmm jeg synes det  bedste er at ændre håndtaget så det er nemt at afmontere og montere bordet... :)

Bordet har jo sikkert et meget præcist plan som du kan arb ud fra uden opretning i de fleste tilfælde...

Du skriver det ikke er nemt at ændre, men nemt er jo ikke umuligt så det ville jeg gøre.... [th]

Jens har jo helt ret i det med arb. højde, 6mm er ikke meget men nok lige det du mangler en dag.... >:(

Hvis du vælger opklodsning a en slags, så brug nogle parrallelklodser som er slebet præcis og nogle søgerblade til ventil indstilling på biler,de fås ned til hundrededele....Alu dur bestemt ikke.... [th]

Kenneth:
Villy det kan godt være at det ikke er en alu-plade jeg skal bruge efter at have hørt jeres meninger herinde, men hvis du ser på billedet så er det alt det der er i den røde ramme jeg skal modificere. Det har jeg ikke lyst til at begive mig ud i, og tror jeg vil få et bedre resultat bed at hæve bordet.

Hilsen Kenneth

Bjørn H.:
vigtigste ting at ha' i mente når du klodser op: aldrig spænde på "luft"!
dvs. sørg for at din opklodsning (hvadenten det er kilestål eller slebne paralleklodser) er direkte under dine spændejern

Villy:
Nej det er da et større arb kenneth..... Opklodsning er da klart at foretrække ]flub[ [th]

Kenneth:
Tak for al jeres input. Dejligt at der er et sted som dette hvor man kan spørge :)

Hilsen Kenneth

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version