Debat Forum > Faglig debat

Beklædning ved maskinarbejde?

<< < (3/4) > >>

Hans Ingvorsen:
Et par arbejdsbukser og en arbejdsskjorte og et par træsko og briller sådan gør jeg i mit værksted. Spåner skal falde ned i bakken og ikke flyve rundt i lokaler. Hvis man ikke kan tåle lidt rifter på finger så skal man søge ind i æg sorterings branchen

Tommy:

--- Citat fra: Hans Ingvorsen efter September 21, 2021, 15:18:54 ---Et par arbejdsbukser og en arbejdsskjorte og et par træsko og briller sådan gør jeg i mit værksted. Spåner skal falde ned i bakken og ikke flyve rundt i lokaler. Hvis man ikke kan tåle lidt rifter på finger så skal man søge ind i æg sorterings branchen

--- Afslutning på citat ---

Du er en pylrerøv Hans.;) Du er jo bare bange for at få brysthårene i søjleboremaskinen, hvis du smider skjorten. ;D ;D ;D

Uanset hvilken påklædning man nu vælger, så beskytter den altså ikke ham, som står med hovedet under armen.

Hans Ingvorsen:
Tommy Den går ikke. Tænk hvis nabo konen kommer med sit defekte strygejern, og ser min velskabte krop. Det vil jeg ikke kunne holde til i min alder. Så jeg beholder skjorten på  ]tks[

Kenneth:

--- Citat fra: Hans Ingvorsen efter September 22, 2021, 10:41:19 ---Tommy Den går ikke. Tænk hvis nabo konen kommer med sit defekte strygejern, og ser min velskabte krop. Det vil jeg ikke kunne holde til i min alder. Så jeg beholder skjorten på  ]tks[

--- Afslutning på citat ---

Hvad er det dog jeg har startet  ;D

Hilsen Kenneth

Tommy:

--- Citat fra: Kenneth efter September 22, 2021, 15:53:18 ---
Hvad er det dog jeg har startet  ;D

Hilsen Kenneth

--- Afslutning på citat ---

Kenneth.   :D :D :D  8)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version