Debat Forum > Faglig debat

Vinkelgear/tusindegear/???

<< < (2/4) > >>

Tommy:
Jeg ved ikke, hvor stort og voldsomt dit projekt er, men jeg fandt denne her langt inde i rodebunken. ;)

0,25 KW og den kan, som du kan se, også køre 3x380 hvis man piller kondensatoren af.

Den kan regulere fra 46 - 460 omdr. Det er sikkert for hurtigt til et svejserundbord [quest] men hvis du kan bruge den koster den portoen.

Så for katten, jeg fik ikke dugen af havebordet. :( Det giver skæld ud. ;D

Tommy:
Hmmm Senildemens :o [quest] Her er billederne.

David:
Hej Tommy.
Jamen den motor du har der, i kombi med det vinkelgear, jeg har, vil give 1 til 10 omdr. pr. min...Og vil passe fleste til de fleste opgaver...
Den vil jeg gerne overtage...og giver self gerne noget for den 😊👍
Jeg finder dig lige, og skriver til dig..

Tommy:

--- Citat fra: David efter Juni 05, 2020, 17:13:33 ---Hej Tommy.
Jamen den motor du har der, i kombi med det vinkelgear, jeg har, vil give 1 til 10 omdr. pr. min...Og vil passe fleste til de fleste opgaver...
Den vil jeg gerne overtage...og giver self gerne noget for den 😊👍
Jeg finder dig lige, og skriver til dig..

--- Afslutning på citat ---

Du skal sgu ikke betale andet end portoen. ;)  Jeg aner ikke, hvor jeg har den fra eller hvor mange år den har ligget og taget plads op. Superfint, hvis den kan gøre nytte. [th]

Send mig en pb med navn og adresse, så skal jeg lige finde ud af, om det er nødvendigt at dele den i to. Der er vel ingen, der vil tage tungere privatpakker end 20 kg. [quest]

Der er lige den betingelse, at vi vil se billeder af projektet. ;D ;D ;D ;D

David:
Og tak for indspark til øvrige 👍..
Ja, frekvensomformeren, ligger lige til højre benet, og den med tallerknen/skiven og hjulet der bliver flyttet fra center,  er også en måde at + ÷ omdr. på..Den har været i tankerne...
Tænkte bare også, at der må være flere mekaniske løsninger,, i denne verden, på trinløst gear...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version