Forfatter Emne: “Faste” Holdere til fræserværktøj - hvilke?  (Læst 5985 gange)

Kenneth

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 647
Sv: “Faste” Holdere til fræserværktøj - hvilke?
« Svar #30 Dato: Oktober 21, 2021, 22:32:02 »
Min pris er ikke fantastisk hos KJV, og dem fra Paulimot koster lige under 300,- + moms. Hvis jeg kun skulle have én så kunne det være det samme, men da jeg vel ender op med en 3-5 stykker så vil jeg gerne spare hvad jeg kan. Indkøbslisten er lang nok  :)

Hilsen Kenneth
Har du et CVR nr. [quest]

Jeps - men ikke noget der i sig selv har noget med metal at gøre. Mit fræser indkøb startede med at jeg skulle lave nogle standere til nogle keramikfigurer som en smed skulle have 3000,- stykket for  :)

Hilsen Kenneth

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: “Faste” Holdere til fræserværktøj - hvilke?
« Svar #31 Dato: Oktober 22, 2021, 20:46:55 »


Har du et CVR nr. [quest]

Jeps - men ikke noget der i sig selv har noget med metal at gøre. Mit fræser indkøb startede med at jeg skulle lave nogle standere til nogle keramikfigurer som en smed skulle have 3000,- stykket for  :)

Hilsen Kenneth

Det er jo ligegyldigt. Om du så er hundefrisør - ikke et ondt ord om dem ;D - så er det lige meget.
Når du har opgivet et CVR nr. så er du erhvervskunde. Det betyder hos mit lokale værktøjs og maskinpusher en forskel i prisen på 30 -60 %. Jeg vil tro, det er gældende generelt - i hvert fald er det ikke anderledes hos trælasten/byggemarkedet.
Så det kan udmærket tænkes, at der er forskel på både navn og kvalitet på det, du har fået pris på hos KJV og det du køber hos Paulimot.
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.