Debat Forum > Mit værksted

Nøj der er stille...

<< < (2/3) > >>

Villy:
Hvorfor elektronisk tænding....Originaliteten er jo væk som dug for solen....

Rygtet siger jo at en kondensator kan erstattes a en kartoffel ved nedbrud [th] ]kr[


Tommy:

--- Citat fra: Villy efter Juli 09, 2021, 21:20:34 ---Hvorfor elektronisk tænding....Originaliteten er jo væk som dug for solen....

Rygtet siger jo at en kondensator kan erstattes a en kartoffel ved nedbrud [th] ]kr[

--- Afslutning på citat ---

Fordi man bliver jaget væk med matriklens mest skarpslebne høtyv, hvis man banker på 50 km. efter den sidste kragerede og beder om at låne en kartoffel, fordi bilen er i stykker. :)

Originalitet er naturligvis fint og ønskeligt, men hvis man gemmer de originale dele og modificerer uden at ødelægge noget, så er det altså sjovest kun at skulle skrue, når man er hjemme. 8)

Villy:
Ja helt enig tommy...

Har lige bygget rund alu tank på trump modellen, men det var fandens til bøvl...
Den er jo original med ratchet gearkasse men jeg kører doomet, så jeg kunne ikke skifte gear...

Godt man kender en alu svejse makker så nu dur det...

Og ja klart bedst at skrue hjemme, men når vi kører er vi nærmest et rullende værksted, vi mangler kun en mc lift og 10 tons stenhøj presser.... 8) [th]

Søren:
Ja netop Tommy.

Driftssikkerhed er mere vigtig end originalitet..
Jeg er jo så heller ikke medlem af originalpolitiet.  8)

Jeg har kørt omkring 7000 på 4 år, og skulle stille platiner hvert år, bakelit er åbentbart ikke hvad det har været.
Og jeg har jo også monteret elektrisk benzinpumpe.. Det nye påfund med Etanol tilsætning ødelægger jo det gamle gummi. Så må vi jo gå en anden vej.. ;)

Hans Ingvorsen:
Ja man kan spørge om hvad jeg har lavet. Jeg har været ude og kører på knallert. Det gik ikke så godt. Vi måtte lige omkring Skejby sy værksted inden jeg vente hjem, så nu er vi ved at være ude på den anden side, og bliver så heller ikke arbejdsløs til vinter

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version