Debat Forum > Mit værksted

Nøj der er stille...

<< < (3/3)

jens:
Det ser da ikke så godt ud Hans, håber da du slap bedre ud af det,  en din fine knallert. :)

Tommy:
Jamen for Sulen da Hans. :(  Det er altså ikke det, der menes med at holde sig i gang som pensionist.

Men det var da godt, at dem på "systuen" har det lige som dig. Altså at de gider reparere på ældre modeller. ;)

God bedring OG god arbejdslyst. 8) [th]

Hans Ingvorsen:
April har været lang og kold, men sommeren må da komme en gang, så det kan blive tid til at kører på knallert.
For mange år siden købte jeg en diesella 316 af Peter Fredsted og den fik den store tur og har efter følgende været på utalige løb landet over. De sidste 10 år har den mest holdt stille, har kun været på noget jule udstilling og et Museum har lånt den. Der er gået for meget gear knallert, i de løb vi laver.
Derfor besluttede jeg at nu skulle den frem i lyset igen. Den blev støvet af og vasket og motor eftersyn med meget mere, forsikring blev også klaret. Torsdag i sidste uge d 29 april sådan omkring 16,30 skulle jeg lige have en prøvetur omkring havnen
Men nej en lille km. Fra mit hjem sagde det BANG en varevogn var parkeret ved vej siden, jeg så den ikke, hvorfor må stå hen i det uvisse??
Ambulance og politi kom. Der efter gik turen til Randers og der fra til Århus Skejby. Hvor jeg blev syet i mund og næse, og tilbage fredag morgen kl. 4,30 . Det var sku for dumt. Derfor pas godt på jer selv. Ulykken kommer før man aner det. Nu skal jeg bare have købt en ny styrthjelm.

JensOC:
Jamen dog Hans !
Jeg har været igang med at genopbygge mit 42 v batteri til min elcykel, som er den eneste i landet
da det er en importør test model uden stelnummer som bare skulle smides væk.
Har samlet litium celler 18650 60 stk.i 10 blokke a 6 celler ialt 0 kr. Det tog lidt tid.
Så nu er problemet bare om jeg tør køre på den, da jeg er blevet lidt ustabil i det vertikale plan
eller jeg skal igang med en ombygning til flere hjul. En hjelm skal helt sikkert anskaffes tænk hvis
der skete noget med min øøø hvad hedder den nu nåe ja hjerne.

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version