Debat Forum > Mit værksted

så kom jeg med på shaper holdet

<< < (2/3) > >>

Tommy:
Nu har jeg godt nok sagt tillykke til dig, men du skal da også lige have et her. [th] ]jul[ [th] Det er jo en superavanceret kæmpemaskine i forhold til min, OG så er der den lille detalje, at din kan køre. ;D

Og jo da. Du har masser af plads til at skifte mening og finde ud af, at du ikke har plads. ;) Når det sker, så kender du telefon nummeret. 8) ;D

Neubert:

--- Citat fra: Tommy efter Maj 19, 2021, 14:14:15 ---Nu har jeg godt nok sagt tillykke til dig, men du skal da også lige have et her. [th] ]jul[ [th] Det er jo en superavanceret kæmpemaskine i forhold til min, OG så er der den lille detalje, at din kan køre. ;D

Og jo da. Du har masser af plads til at skifte mening og finde ud af, at du ikke har plads. ;) Når det sker, så kender du telefon nummeret. 8) ;D

--- Afslutning på citat ---
Jamen du skal da hev endnu engang tak  ]jul[ :D
Jeg ved nu ikke hvor avanceret jeg vil sige at den er, men ja køre det kan den da  :)
der er lige lidt småting der skal gås efter for at reducere lidt slør, men det er dog til at overse.

Du har ret Tommy der er altid plads til at skifte mening, og jeg lover at hvis det sker så skal du være den første til at få besked herom  [th] :)

krusefano:
Hej
Har også sådan en Dirco, den er dog skilt ad. Kunne jeg få dig til at tage nogen billeder af motor arrangement.
Løfter man bare motor når den skal stoppe?

Neubert:

--- Citat fra: krusefano efter Februar 19, 2023, 05:48:22 ---Hej
Har også sådan en Dirco, den er dog skilt ad. Kunne jeg få dig til at tage nogen billeder af motor arrangement.
Løfter man bare motor når den skal stoppe?

--- Afslutning på citat ---
Hej
Jeg har desværre svært end sige umuligt at komme ind til at kunne tage billeder af delene for tiden.
men den arm dere peges på har fat i pladen motoren sidder på som derved løfter motoren, så det feks, er muligt at skifte hastighed på rem hjulene.
det er umiddelbart hvad den har funktioner i den retning, udover den afbryder som også kan ses på billedet, som jeg dog tænker er hjemmegjort.

Håber dette kan bruges  :)

Kenneth:
Tillykke med den lille ny  :D

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version