Forfatter Emne: Ønske om mere aktivitet  (Læst 9029 gange)

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: Ønske om mere aktivitet
« Svar #45 Dato: Marts 10, 2024, 17:54:57 »
Som skrevet før er jeg ikke bekymret for dig.... :) De stærke klarer sig.... ]flub[ Men synes jo stadig et ( samfund) skal måles på hvordan man behandler de svageste..... :-\ Er rigtig glad for dette forum, hvor der er plads til de knap så kloge og proletarerne..... ]flub[ ]flub[

RH

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
Sv: Ønske om mere aktivitet
« Svar #46 Dato: Marts 10, 2024, 18:38:57 »
Som skrevet før er jeg ikke bekymret for dig.... :) De stærke klarer sig.... ]flub[ Men synes jo stadig et ( samfund) skal måles på hvordan man behandler de svageste..... :-\ Er rigtig glad for dette forum, hvor der er plads til de knap så kloge og proletarerne..... ]flub[ ]flub[
Dog skriver du håber..
Så der må være en vis bekymring.

Og det er SÅ fint at du har det sådan.
Du får det næsten til at lyde som om at jeg er af anden opfattelse?

Fagteori forun er helt fint, afhængig af hvad man ønsker. Det har jeg aldrig påstået andet.
Men JEG får ikke det ud af det, som jeg har gjort. Accept at jeg har en anden mening og behov. Og lad mig så skrive min mening til Tommy, som jo reelt set spørger om den.....!
Din mening, i denne sammenhæng, er jeg ret sikker på at mange er fuldstændig ligeglad med..

Sendt fra min Redmi Note 9 Pro med Tapatalk


Kenneth

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 650
Sv: Ønske om mere aktivitet
« Svar #47 Dato: April 08, 2024, 14:32:48 »

Noget af det vigtigste i et forum er selvfølgelig at man kan spørge til alt muligt, men ikke mindst at man kan søge i gamle indlæg. Dér slår et forum FB og alle de andre med længder! Jeg HADER at skulle fremsøge gamle ting i diverse FB grupper.

Hilsen Kenneth

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1366
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Ønske om mere aktivitet
« Svar #48 Dato: April 08, 2024, 14:41:04 »

Noget af det vigtigste i et forum er selvfølgelig at man kan spørge til alt muligt, men ikke mindst at man kan søge i gamle indlæg. Dér slår et forum FB og alle de andre med længder! Jeg HADER at skulle fremsøge gamle ting i diverse FB grupper.

Hilsen Kenneth

Hej Kenneth

Det har du så evig ret i. :)
Men der skulle jo også gerne være noget nyt engang imellem. ;)

Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Kenneth

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 650
Sv: Ønske om mere aktivitet
« Svar #49 Dato: April 22, 2024, 11:39:44 »
Fair nok  :)

Som et alternativ til at lukke forummet(hvis det bliver bslutningen) kunne man overveje at høre andre internationale forummer om de er interesseret i at oprette en Dansk underkategori hvor vi måske så kunne have alt vores gamle liggende.

Hilsen Kenneth