Debat Forum > Mit værksted

Varnamo shaper.

(1/2) > >>

melgump:
Jeg flytter min "Varnamo shaper" tråd til en anden kategori, for ikke at blande tingene på Bents salgstråd.
Sælgeren måtte afmontere nogle dele før han kunne løfte maskinen på hans trailer. ( Han tilbød at levere maskinen for et beskedent beløb, fra Ry. [th]) Derfor er motor, afskærmning og andre dele ikke monteret pt. Jeg har monteret bordet og drejet på div. håndtag for at kunne smøre forskellige steder. Det bliver spændeende at få den køreklar til at lave spåner. :) Hermed et par billeder.
Og til Rasmus, kan du hjælpe mig med en kopi af det katalog du viste? Jeg havde lidt svært ved at tyde hvad der stod.

melgump:
Der er vist sket en svipser med 2 ens billeder. :-[ Jeg finder lige det rigtige, forfra.

Ray.

Tommy:
 
Flot maskine  [th] [th]

Men uha uha - nu kan man rigtig se hvor stor den er ::)
Hvad tror du sådan en fætter vejer [quest]

RH:
Tillykke med den. Den er rigtig fin
Jo skal gerne kopiere papirene. Men det er så vidt jeg husker, kun en lille slags brochure

Vægt kan ses her

melgump:
Nå, alle gode gange tre. ;D Her er billedet der manglede.
Ja, ifølge Rasmus` folder, så vejer knægten ca. 800 kg. Så forstår jeg bedre, at sælgeren måtte afmontere delene. Han havde en sammenklappelig "giraf", som han havde læsset med. Min kran kunne nemmere magte opgaven.
Tak Rasmus. Jeg har slet ingen oplysninger omkring maskinen, så alt hjælper.

Mvh. Ray.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version