Forfatter Emne: Spændetænger.  (Læst 4420 gange)

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Spændetænger.
« Dato: Februar 05, 2018, 14:11:06 »
Det er ikke mine - endnu i hvert fald, men er der nogen, der kan fortælle mig, hvad det er for nogle spændetænger [quest]

De ser "avancerede" ud, men er de bedre end de mere almindelige.  [quest]
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

mhh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 200
Sv: Spændetænger.
« Svar #1 Dato: Februar 05, 2018, 19:05:23 »
Det ligner lidt de Clarkson tænger vi havde et par stykker af på mit gamle arbejde.

De fungere rigtig fint HVIS man altså har de fræsejern med gevind i enden! (ved ikke om de bliver lavet endnu)
Gevindet er der for at forhindre fræsejernet i at bliver trukket ud.

Som jeg ser det er de ikke meget værd hvis man ikke har fræsejernet dertil, de kan bruges til almindelige også men der har fx. ER tangen noget bedre fat, OZ er endnu bedre.

Håber du kan bruge det til noget.  :)

j håndstad

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 461
Sv: Spændetænger.
« Svar #2 Dato: Februar 05, 2018, 19:15:15 »
FRÆSEJERN  ???

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Spændetænger.
« Svar #3 Dato: Februar 06, 2018, 00:32:52 »
Det ligner lidt de Clarkson tænger vi havde et par stykker af på mit gamle arbejde.

De fungere rigtig fint HVIS man altså har de fræsejern med gevind i enden! (ved ikke om de bliver lavet endnu)
Gevindet er der for at forhindre fræsejernet i at bliver trukket ud.

Som jeg ser det er de ikke meget værd hvis man ikke har fræsejernet dertil, de kan bruges til almindelige også men der har fx. ER tangen noget bedre fat, OZ er endnu bedre.

Håber du kan bruge det til noget.  :)

Ja tak, bestemt. ;)

Jeg havde gættet på noget i den retning, med de Clarkson fræsere, der også ligger i kassen.

Og jo, Clarkson laves skam stadig. Jeg har et par stykker, som jeg bare bruger i en alm. spændetang.

Jeg ved bare ikke, om de laves med både mm. og tomme gevind [quest] Men mon ikke det er et standard "Clarkson gevind" når der ikke står noget på dem.

De er nu lidt sjove, så den sunde fornuft og den indre drengerøv må nok lige have sig en snak. ;D



Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Kidde

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 96
Sv: Spændetænger.
« Svar #4 Dato: Februar 06, 2018, 07:54:01 »
Jeg har fræsere fra 2mm og op til 16 ca med clarkson gevind liggende hvis du skulle mangle nogle for at have en kompled CDO sæt :P
“A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.”

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Spændetænger.
« Svar #5 Dato: Februar 06, 2018, 09:03:21 »
Jeg har fræsere fra 2mm og op til 16 ca med clarkson gevind liggende hvis du skulle mangle nogle for at have en kompled CDO sæt :P

Tak, men som så ofte før så var annoncen væk, inden jeg fik mig taget sammen. :(

Ja ja - Penge sparet er penge tjent. Der kommer nok noget andet sjovt. 8)
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.