Forfatter Emne: Drejebænk  (Læst 7201 gange)

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2615
Sv: Drejebænk
« Svar #15 Dato: December 19, 2016, 21:03:49 »
Det er cam-Lock du har..

Det jeg viste billede af er et andet system...
Husk altid at skille tingene ad.

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: Drejebænk
« Svar #16 Dato: December 19, 2016, 21:13:34 »
Som fuldtids drejer igennem mange år har du så en fornemmelse af hvad der er mest udbredt..Sagt på en anden måde tror du så man kan finde noget brugt 4 klo i ca 250-300mm??

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2615
Sv: Drejebænk
« Svar #17 Dato: December 19, 2016, 22:16:30 »
Jeg mener da camlock er rimelig udbredt..
Du kan jo evt købe en bagflance med camlock, og så selv montere en fireklo/kloplan..
Stort set alle patroner er monteret med en bagflance, som du jo så bare kan skrue af.
Hvis du ikke vil handle udenlands, kunne du prøve at kontakte www.net2l.dk jeg er ret sikker på han kan finde en flance til dig...
Husk altid at skille tingene ad.

Kevin

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 17
Sv: Drejebænk
« Svar #18 Dato: December 20, 2016, 13:21:04 »
Hvis du ikke vil handle udenlands, kunne du prøve at kontakte www.net2l.dk jeg er ret sikker på han kan finde en flance til dig...
Det lyder som noget jeg hellere må prøve inden jeg begynder selv at lave en til min drejebænk med camlock d1-8

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Drejebænk
« Svar #19 Dato: December 20, 2016, 13:42:07 »
Hvis du ikke vil handle udenlands, kunne du prøve at kontakte www.net2l.dk jeg er ret sikker på han kan finde en flance til dig...
Det lyder som noget jeg hellere må prøve inden jeg begynder selv at lave en til min drejebænk med camlock d1-8

Det er bestemt et forsøg værd. Steen (net2l) er en rigtig flink fyr, men færdige flanger er ofte næsten lige så dyre som ny klo. Hvilket for en ret stor camlock vil sige $$$$$$
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: Drejebænk
« Svar #20 Dato: December 20, 2016, 21:47:10 »
jaee tror nu nok jeg lige venter og ser om der dukker noget brugt op, ikke særligt tit jeg bruger 4 klo..1 prioritet er en varmepumpe til værkstedet som omtalt andet sted i forum...  :)

Steffenpoulsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 136
Sv: Drejebænk
« Svar #21 Dato: December 22, 2016, 20:33:22 »
jeg købte en bagflange ved netl .    det var en camlock d8,  den forlangte han 500 for.