Forfatter Emne: Trekantet platte - nyt indlæg ;-)  (Læst 3432 gange)

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Trekantet platte - nyt indlæg ;-)
« Dato: August 10, 2016, 18:59:26 »
Man skal lære at læse, før man skriver, så det slettede indlæg var noget vrøvl >:( Håber ikke for mange fik sig et billigt grin. ;D

Jeg kunne godt bruge sådan en: http://www.ebay.de/itm/Schwalbenschwanzfraser-Winkelfraser-Prismenfraser-Winkelstirnfraser-20-mm-Wendep-/201629773094?hash=item2ef2122d26

Forhandleren har ingen erstatningsplatter, og jeg kan ikke finde en trekantet platte med 10 mm skærekant nogen steder. Den skulle gerne kunne fræse lidt i rustfrit, men stål er ok - bare ikke kun til bløde metaller, og helst bedre end en hss fræser.
« Senest Redigeret: August 10, 2016, 19:03:40 af Tommy »
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

RH

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
Sv: Trekantet platte - nyt indlæg ;-)
« Svar #1 Dato: August 10, 2016, 19:27:48 »
Hej

Iscar har tpmr platten i 9.6mm, men ved så ikke om hullet i platten passer 😀

Mvh

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2615
Sv: Trekantet platte - nyt indlæg ;-)
« Svar #2 Dato: August 10, 2016, 21:43:44 »
Ikke svat på dit spørgsmål men....
Du kan jo selv lave sådan en fræser, den er enskærs, det gør det en del nemmere, så kan du jo lave den til en gængs type platte..
Husk altid at skille tingene ad.

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Trekantet platte - nyt indlæg ;-)
« Svar #3 Dato: August 11, 2016, 00:31:21 »
Ikke svat på dit spørgsmål men....
Du kan jo selv lave sådan en fræser, den er enskærs, det gør det en del nemmere, så kan du jo lave den til en gængs type platte..

I det første (slettede) indlæg nævnte jeg det faktisk, fordi jeg har set dem lavet flere steder på Youtube.
Jo jeg kunne nok finde ud af lave den, men mit evige problem er altid for det første at finde ud af, hvad den skal laves af. Og dernæst at få fat i sådan noget - eller noget der kan bruges i stedet for. Jeg har det bedst med noget, som bare skal være "jern". ;D
Hvad hedder det, som jeg skal prøve at spørge efter?

RH: Hullet er jo midt i begge platter, så 9,6 mm er nok ikke så godt.

Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.