Forfatter Emne: "rulletering" på fladt emne  (Læst 4752 gange)

SimonTHK

  • Gæst
"rulletering" på fladt emne
« Dato: September 10, 2008, 17:13:31 »
2 spørgsmål:

1. Jeg har et emne hvorpå der sidder et håndtag. materialet er i plast og er meget glat, jeg ønsker at høre om det er muligt at lave en form for flad rulletering? Hvad hedder det så? og hvordan gør man? Kan det gøres i en form for presse?

2. For at gøre det mere besværligt er håndtaget bredt for neden og for oven for også at beskytte mod eventuelle tab af battet, så hvis jeg vil have "rulleteret" på alle 4 sider og ikke kun de 2 flade, så skal jeg også finde en metode til at "rulletere" noget som buer. Det vil ikke kunne gøres på en drejebænk ej heller i en presse :)

Gordon

  • Gæst
Sv: "rulletering" på fladt emne
« Svar #1 Dato: September 11, 2008, 11:53:50 »
Drejer det sig om et stk. eller mange? Du har ingen e-mail i din profil så det er vanskelig at få flere oplysninger om de tinge som er relevante (er det en arbejdsopgave eller hobby opgave?) - uden en længere korrespondance herind.

Fra det du skriver er det lige før jeg tror at, det er din bord tennis bat du skal have forbedret :)

SimonTHK

  • Gæst
Sv: "rulletering" på fladt emne
« Svar #2 Dato: September 11, 2008, 17:15:36 »
et bat er god forklaring ja, men jeg skal skam gøre det på mere end et bat. Derfor kræver det en holdbar teknik eller en form for maskine eller firma som udbyder den teknik