Forfatter Emne: Svejsehjelm  (Læst 4058 gange)

ivan

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 272
Svejsehjelm
« Dato: April 27, 2022, 19:28:12 »
Dav i gruppen

Min svejsehjelm er gået i udu, har været lånt ud.

Nu skal jeg så have en ny, nej jeg vil ikke kræve en ny af min kammerat, men hvilken?

Jeg har læst om en ny type, Natural Color Technology som skulle være sådan at man ser hvor svejsebad er henne, altså noget for mig. Jeg kan have meget svært ved at følge fugen hvor den skal ligge, kan "Sejle" over hele stykket, nå ja medlidt ved siden af hvor den skal ligge.

Hvad mener gruppen om dette, ok en svejsehjelm til 4-6000 kr.

Hi
Ivan

Kenneth

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 647
Sv: Svejsehjelm
« Svar #1 Dato: April 28, 2022, 08:56:17 »
Jeg er HELT nybegynder og har lige købe en billig Esab A40, men under gennemsyn af utallige Youtube videoer så var det Esab A50 der ville have været mit valg hvis jeg havde haft pengene - og behovet  ;)

Jeg har kun andres anmeldelser at basere dette på, men jeg tror bestemt det er én du skal tage med på listen.

Hilsen Kenneth

TheisKjeldsen1989

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 292
Sv: Svejsehjelm
« Svar #2 Dato: April 28, 2022, 11:12:55 »
Jeg har købt en Optrel Crystal 2.0, på Amazon til små 3000,-
Klart den hjelm jeg vil anbefale.
Blot en smed, gemt i en maskinmester

Kenneth

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 647
Sv: Svejsehjelm
« Svar #3 Dato: April 28, 2022, 15:28:41 »
Jeg har købt en Optrel Crystal 2.0, på Amazon til små 3000,-
Klart den hjelm jeg vil anbefale.

Theis ved meget mere om det end jeg gør - lyt til ham  :) Men Esab A50 ser sejere ud  ;D

JensOC

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 440
Sv: Svejsehjelm
« Svar #4 Dato: April 28, 2022, 16:23:55 »
Jeg kan se at RS Component har en 3M til 17524,05 kr det må være den.
Man kan også lukke øjnene eller besøge den lokale smed med en 100kr seddel i hånden.
Hilsen JensOC
Læs hodjasblog.one på Nettet

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2610