Forfatter Emne: Prøv lige at se denne annonce  (Læst 9995 gange)

Dr. Metallic

  • Gæst
Prøv lige at se denne annonce
« Dato: Juni 09, 2011, 21:48:43 »
Frylund hvis du ser et behov for at gemme billederne, så må du jo skrive til ejeren, jeg ville ikke bare ligge dem ind. Jeg fandt den bare sjov, for det er yderst sjældent at se den slags idag.

http://www.guloggratis.dk/maskiner/vaerktoj-arbejdsredskaber/drejebaenk/annonce/11443777?bigimages=1

Frylund

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 573
Sv: Prøv lige at se denne annonce
« Svar #1 Dato: Juni 09, 2011, 22:08:20 »
Dr. Metallic nu ser jeg det ikke som min opgave at lægge billeder ind som brugerne finder, eller at søge evt. tilladelse hos ejeren.
Det du linker til vil der nok ikke blive vrøvl med copyrighten på.
Jeg vil foreslå at du selv ligger billederne ind da linket efter nogen tid ikke virker mere, og så giver tråden jo ingen mening.
/Frylund
Svineheld slår selv den bedste planlægning!

ibot

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 227
Sv: Prøv lige at se denne annonce
« Svar #2 Dato: Juni 10, 2011, 11:20:33 »
Og nu du er igang, så er der også sager her:

http://www.dba.dk/maskiner-fra-smedie-fra-ca/id-74661072/

Det burde jo komme på museum, og ikke ende på skrotpladsen.   :(

 
« Senest Redigeret: Juni 10, 2011, 11:22:43 af ibot »

Dr. Metallic

  • Gæst
Sv: Prøv lige at se denne annonce
« Svar #3 Dato: Juni 10, 2011, 14:48:55 »
Gad vide hvad AT ville sige hvis de kom på virksomhedsbesøg, og så en medarbejder stå og bruge den hammer som den er vist i annoncen  :o  >:(

Max

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 573
    • Sandcastle
Sv: Prøv lige at se denne annonce
« Svar #4 Dato: Juni 10, 2011, 16:04:51 »
Med de afskærmninger der er på de maskiner vil det nok betyde virksomhedslukning uanset hvilken af dem der blev brugt.

Men det er sjovt at se, det er ikke så længe siden jeg bemærkede et sjovt hus i udkanten af en lille by, da jeg kikkede efter gennem diverse vinduer fik jeg min formodning bekræftet, huset indeholdt et komplet smede/maskinværksted med tilhørende beboelse og var overhovedet ikke blevet rørt igennem rigtig mange år. Man kunne der starte en virksomhed som ville se ud som om det var fra trediverne.