Forfatter Emne: Bridgeport  (Læst 3949 gange)

Brye

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 23
Bridgeport
« Dato: April 01, 2014, 11:20:36 »
Der er en Bridgeport i DBA til 10.000, ovenikøbet med "multispeed hoved", er det ikke mistænkelig billigt ?

j håndstad

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 461
Sv: Bridgeport
« Svar #1 Dato: April 01, 2014, 19:51:33 »
Jo.

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Bridgeport
« Svar #2 Dato: April 01, 2014, 21:18:17 »
Der er der også en med større bord og digital til 14 af de lange.. Den er da ligeså billig??
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Brye

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 23
Sv: Bridgeport
« Svar #3 Dato: April 02, 2014, 06:40:57 »
Nå, den har jeg ikke set, men det lyder også meget billigt, men det fører jo frem til " idiotspørgsmålet" Hvad koster en Bridgeport?
Som jeg opfatter det, jeg er elektriker, er en Bridgeport tæt på at være den ideelle universalfræser, de står rundt omkring på flere af de fabrikker jeg kommer på,
og jeg har altid ønsket mig en, men den er måske ikke noget særligt?

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Bridgeport
« Svar #4 Dato: April 02, 2014, 06:53:35 »
Er blevet tilbudt en til under 5000,- som "skrot". Den fejlede vist heller ikke noget. Et tilbud man ikke ser hver dag.
Begge to i DBA lige nu er da begge rimelige i prisen. Og ja, verden fra 30'erne og frem til i dag, er jo nærmest lavet på en
Bridgeport. :D Store knivhoveder og fjerne meget materiale på et splitsekund, det er ikke dem. Men de er jo uhyggeligt fleksible
og man kan lave nærmest alt på dem.
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D