Forfatter Emne: Paulimut professional Präzisions 1-13 mm borepatron.  (Læst 1628 gange)

jens

• Hero Member
Paulimut professional Präzisions 1-13 mm borepatron.
« Dato: Juni 12, 2025, 14:27:36 »
Købte sådan en borepatron, Paulimut professional Präzisions 1-13 mm borepatron. , så skulle der da lige testes om rundløbet lagde inden for de 0,05 mm de lovede.

Ville gerne have en med fast konus, og var alligevel for nærrig til at købe en Albrecht borepatron ;D

Nu må det jo vise sig om den også er "langtids holdbar"

Link til video                 https://www.youtube.com/shorts/ZyAXSTpEVmI
« Senest Redigeret: Juni 12, 2025, 14:33:37 af jens »
Husk altid at skille tingene ad.

Villy

• Hero Member
Sv: Paulimut professional Präzisions 1-13 mm borepatron.
« Svar #1 Dato: Juni 12, 2025, 16:24:01 »
Har du selv valgt musikken [quest] ;)  Jens i en anden tråd har du drejet i en leje skål med keramisk platte, hvor er de købt og vil du anbefale dem....mvh villy

jens

• Hero Member
« Svar #2 Dato: Juni 13, 2025, 01:10:48 »
Har du selv valgt musikken [quest] ;)  Jens i en anden tråd har du drejet i en leje skål med keramisk platte, hvor er de købt og vil du anbefale dem....mvh villy

Ja jeg valgte en af de melodier der ligger inde på youtube og som er lovlige at bruge..

Keramikplatterne er fra Sandvik har haft dem i mange år, så kan ikke huske hvor de kommer fra, og tænker ikke de findes mere i den udgave.

Som jeg husker er moderne keramikplatter ofte belagt, så de er enten sorte elle guldfarvede.

Men det er der helt sikkert nogle der ved meget mere om end jeg gør.

Der findes også platter med CBN skær, de er også gode til at bearbejde hårde materialer.

Billede af CNMA platte med CBN skær
« Senest Redigeret: Juni 13, 2025, 01:15:24 af jens »
Husk altid at skille tingene ad.

Kenneth

• Hero Member
« Svar #3 Dato: Juni 13, 2025, 14:20:43 »
Har også købt samme borepatron(dog i SK30 og i 1-16mm) og har haft stor glæde af den - 550,- er fair nok synes jeg

Hilsen Kenneth