Forfatter Emne: Treklo 250 mm  (Læst 5367 gange)

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Treklo 250 mm
« Dato: November 25, 2011, 21:09:14 »
Jeg har tænkt mig at min drejebænk skal have en ny treklo. Den skal være 250. hvor køber man en sådan at rimlig kvalitet

Max

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 573
    • Sandcastle
Sv: Treklo 250 mm
« Svar #1 Dato: November 25, 2011, 21:11:52 »

ksor

  • Gæst
Sv: Treklo 250 mm
« Svar #2 Dato: November 26, 2011, 11:24:09 »
Er du til ebay og du har tiden til den rigtige kommer, så får du her mærkevarer til samme pris eller billigere end RDG.

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: Treklo 250 mm
« Svar #3 Dato: November 26, 2011, 14:35:30 »
Tak for svar: Kan det ikke blive ret dyrt at få sendt måske 25 kg fra England til Danmark og kommer der også skat og moms på.

Til KSOR Nu er jeg ikke så klog, men jeg ved ikke hvad ebay eller RDG betyder, men kan man få noget billig er det da hver at gå efter, men det skal ikke gå ud over kvaliteten
Hans


Frylund

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 575
Sv: Treklo 250 mm
« Svar #4 Dato: November 26, 2011, 15:51:59 »
Hej Hans

Du skal bare bruge meget tid her på forum, så bliver du også "rigtig klog" som alle os andre.  ;D

eBay er et international auktionshus/internetforretning.
RDG er et sted i England hvor mange af os handler.

Du kan se mange forhandlere her:
http://forumfagteori.ef.dk/forum/index.php?topic=242.0

Hvis du handler i et EU land skal du ikke betale told. Moms skal man kun betale hvis det firma man handler med sælger for mere end 250.000 kr. om året ( er ikke 100% sikker på beløbet) i Danmark.

Fragtpriser fra England plejer at være rimelige, og oplyses altid inden handlen afsluttes.

Men husk altid at du skal handle i en EU valuta IKKE dollers.
Brug altid Visa eller endnu bedre PayPal til at betale med, selv bruger jeg altid PayPal som er et mellemled mellem mig og sælger og derfor meget sikker. (prøv at Google PayPal).
/Frylund
Svineheld slår selv den bedste planlægning!

Dr. Metallic

  • Gæst
Sv: Treklo 250 mm
« Svar #5 Dato: November 26, 2011, 16:33:05 »
RDG tools sender op til 31 kg for omkring 100 kr, så det er absolut ikke som vi normalt kender fra Pest DK. Deres service er høj, men til tider får de pakket tingene for hurtigt og fremsender den forkerte vare. Så sender jeg dem gerne en mail og gør opmærksom på tingenes tilstand, og det retter de så gerne omgående, vel og mærke uden at kræve den forkerte vare retur. Jeg har fået et par svalehalefræsere på den konto, og en kammerat fik en borepatron ekstra.

Jeg kan kun anbefale dem  :)

Palle

  • Gæst
Sv: Treklo 250 mm
« Svar #6 Dato: November 26, 2011, 19:37:47 »
Jeg ved ikke hvilken spindelnæse, din bænk har, men det er muligt, at du også skal have en ny flange, som ikke er helt billig.
Det skal lige regnes med. Har du en L0 f.eks., så kan du ikke bare købe en færdig flange, kun et råemne, hvor konus og gevind er klart, resten er dit problem.

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: Treklo 250 mm
« Svar #7 Dato: November 27, 2011, 16:27:57 »
Jeg vil her sige tak til alle. Nu ved jeg noget som jeg ikke vidste for et par dage siden
Hans

ksor

  • Gæst
Sv: Treklo 250 mm
« Svar #8 Dato: November 27, 2011, 17:16:14 »
Så'n er't med fora - også dette !  ;D