Forfatter Emne: Trægt forum  (Læst 4017 gange)

Dr. Metallic

  • Gæst
Trægt forum
« Dato: December 18, 2008, 21:06:04 »
Frylund

Forummet kører utroligt langsomt, og ydermere vil jeg gerne høre om der er en tidsbegrænsning i svartiden - dvs. er der en tidsbegrænsning indlagt på den tid man sidder og skriver et svar? Jeg sad og skrev en længere doktorafhandling til Jens vedrørende mit deleapparat, og så forsvandt det hele da jeg forsøgte at lægge det på. Jeg har ellers de sidste 5 år deltaget særdeles aktivt på andre netfora, men der har man væsentligt længere tid at løbe på.

Ps. Betragt denne tråd som et hint til at lave et 'Off topic' forum til alt muligt pjank og pjat, der ikke direkte er fagrelateret  ;)

Pps. har du fjernet muligheden for at rette i indlæg i 'Mit værksted'?
« Senest Redigeret: December 18, 2008, 21:09:44 af Dr. Metallic »

Frylund

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 573
Sv: Trægt forum
« Svar #1 Dato: December 18, 2008, 22:38:30 »
Hej Dr. Metallic

Jeg skal forsøge at svarer på dine spørgsmål.

1. Jeg har 10Mb forbindelse mærker ingen forskel i hastigheden, men det kan have mange årsager, nette er jo ikke altid lige hurtig, der er mange flaskehalse fra din computer til det webhotel hvor fagteori er. Hvad er er årsagen er svært for mig at sige.

2.Ang. tidsbegrænsning. Når du logger på får du automatisk 60 minutter på bordet, ønsker du mere skal du sætte x i boksen  "Altid være logget på:" 

3. Et Off tropic er jeg ikke så lun på, der er mange andre steder steder man kan small talk.   

4. Da jeg oprettede et nyt tropic og flyttede din post forsvandt din mulighed desværre for ar editerer i emnet.  Så du må poste et nyt, vi er garanteret mange der gerne ser mere fra dit fine værksted.
/Frylund
Svineheld slår selv den bedste planlægning!

Dr. Metallic

  • Gæst
Sv: Trægt forum
« Svar #2 Dato: December 18, 2008, 22:52:39 »
Hej igen

1. Jeg driver selv et par forums, så jeg kender godt symptomerne og flaskehalsene, og hvis det havde været min computer, ville jeg også kunne mærke det på de andre debatfora jeg deltager på. De to forums jeg passer kører på Snitz og ikke PHP

2. Jeg brugte 10-15 minutter, og det forsvandt bare - den end ikke stod og loadede.

3. Helt ok

4. Så er det der hunden ligger begravet.

Gordon

  • Gæst
Sv: Trægt forum
« Svar #3 Dato: December 19, 2008, 23:43:17 »
Når jeg skriver et længer indlæg (uanset hvor), plejer jeg at skrive det på et dokument (WindowsWord) og, når jeg mener det er færdigt, kopier (paste på godt dansk) det  og send det. Denne metode giver mig tid til at tænk mig om og også foretag stavekontrol m.v. Noget jeg ikke har gjord her og en metode, som jeg kan se ikke alle anvender :)