Forfatter Emne: Mit micro værksted  (Læst 5764 gange)

Otto

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 18
Mit micro værksted
« Dato: April 12, 2023, 20:50:57 »
Hej

Jeg har efterhånden læst rigtig mange inlæg i dette skønne forum samt fået en del hjælp da jeg skulle have min første og eneste drejebænk op at køre, den køre iøvrigt fint.
Jeg har lagt 4 stk billeder med op som næsten viser de 4 hjørner i mit lille værksted på 13m som er et kælderrum i vores hus. ind imellem kunne det da være skønt med noget mere plads,men det går fint

Otto


« Senest Redigeret: April 12, 2023, 21:02:09 af Otto »

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2610
Sv: Mit micro værksted
« Svar #1 Dato: April 12, 2023, 22:54:59 »
Det ser super hyggeligt ud  [th], har også selv et meget lille værksted til min drejebænk og fræser, og har også prøvet at udnytte pladsen optimalt.
Husk altid at skille tingene ad.

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Mit micro værksted
« Svar #2 Dato: April 13, 2023, 06:00:39 »
Ja, blot alt er på hjul så kan man jo have meget på lidt plads. :) Det ser rigtigt hyggeligt ud, minder ikke så lidt om mit eget. ;)
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Otto

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 18
Sv: Mit micro værksted
« Svar #3 Dato: April 13, 2023, 09:08:21 »
Ja det med hjul under har du helt ret i. Jeg har flere ting som kan køre rund i værekstedet.

lige pt. er jeg igang med at renovere en gammel ridged metal båndsav som også kommer på hjul. det har iøvrigt været lidt op af bakke fordi alle lejer er i tomme mål og koster så meget så jeg var tæt på at køre den til gammelt jern.