Debat Forum > "De gode gamle dage"

Fin gammel film om fremstilling af Colchester drejebænke

<< < (2/2)

Tommy:

--- Citat fra: jens efter Juni 05, 2019, 13:45:55 ---Sjovt at det var dig der havde lagt den op på YouTube, synes jo nok navnet lød Dansk.
Så mange tak for den dejlige video. [th] [th] [th]

--- Afslutning på citat ---

 Det havde jeg ikke engang set. :-[
 
Tak for det RH [th] Meeen, for eftertiden må du altså gerne lige holde dig for øje, hvad der er vigtigst her i verden, Forum eller Youtube. ;D ;D ;D
TAK Jens ]tks[    ;D

RH:
Tak for det.

Jeg har faktisk tænkt på at lægge den op flere gange. Men hver gang kommet fra det.

krudt:
Fantastisk film. Men hvad vil en Colchester koste idag med alt det håndarbejde. Det med kineserne mener jeg er forkert, de kan også lave kvalitet. De har bare fundet et marked for en lavere kvalitet og billige. Nu sammen ligner I også en Colchester på mange hundrede kilo med en 2 kilo kineser, der er allerede en forskel. Forøvrigt får Mercedes samlet nogle modeller i Kina og får dem tilbage med skib, og Mercedes har bare lagt en standard for det de modtager.
Hilsen Jørgen

RH:
Selvfølgelig skal man passe på med at generealisere.  Men selvfølgelig laver de dét efter den pris vi vil betale.

Skal det være super kvalitet, så er prisen tæt på det samme, og så kan man lige så godt købe 'lokalt'



Personligt sammenligner jeg ikke en hobby bænk med en Colchester.  Men derimod de Kina maskiner jeg har set, i samme størrelse. Og ja, der er forskel. Stor forskel.
Selvfølgelig er prisen også lavere.  Men netop på maskiner som skal bruges til noget, så skal man ikke spare på kvaliteten.

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version