Forfatter Emne: Om køb udenfor EU  (Læst 5808 gange)

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Om køb udenfor EU
« Svar #15 Dato: December 26, 2021, 12:28:31 »
Jeg har lige købt 4 centerkapsler til mine hjul på bilen hos Ali-expres jeg er blevet trukket for 53,35kr incl. forsendelse. De kom forøvrigt 14 dage før lovet. Er yderst tilfreds. De skrev de skulle sendes fra Kina poststemlet var fra Holland. Banggoods hjemmeside er lukket i Danmark

Så for Katten! Men tak for info. [th]
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Kenneth

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 647
Sv: Om køb udenfor EU
« Svar #16 Dato: December 26, 2021, 16:58:31 »
Banggoods hjemmeside er som sådan ikke lukket, men der er lagt en DNS spærre ind hos de fleste internetudbydere som gør at man ikke kan nå siden uden at lave et cowboytrick ;)

Man skal ind og pille i sine netværksindstillinger for at fikse det - sig tll hvis det har interesse.

Hilsen Kenneth

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2610
Sv: Om køb udenfor EU
« Svar #17 Dato: December 26, 2021, 17:33:30 »
Banggoods hjemmeside er som sådan ikke lukket, men der er lagt en DNS spærre ind hos de fleste internetudbydere som gør at man ikke kan nå siden uden at lave et cowboytrick ;)

Man skal ind og pille i sine netværksindstillinger for at fikse det - sig tll hvis det har interesse.

Hilsen Kenneth
Ja jeg kunne heller ikke komme ind på Bangood, men loggede så ind via en VPN forbindelse, der kan man selv bestemme "hvor man kommer fra)
Jeg brugte den -vpn der er i mit Norton anti virus, jeg bruger normalt ikke vpn, da det køre noget langsomt.

Her siden de nye regler er jeg begyndt at handle på ebay.de og kun ting der sendes fra tyskland..
« Senest Redigeret: December 26, 2021, 17:35:50 af jens »
Husk altid at skille tingene ad.

Kenneth

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 647
Sv: Om køb udenfor EU
« Svar #18 Dato: December 26, 2021, 18:48:10 »
Vpn kan være en løsning, men er ikke nødvendig hvis man med anvisning kan finde ud af at ændre sine DNS indstillinger.

Hilsen Kenneth