Projektet er færdigt og afleveret. Lånte en stor rejfer og måtte bruge mange forsøg med diverse omdrejninger og tilspændingsværdier før jeg fik en acceptabel overflade, men det lykkedes.
Det er da godtnok træls at Sørens værktøjer er uden vekslerspor, der er desværre ikke nogen mulighed for manuel værktøjsskift på min maskine. Vi må håbe de finder et andet godt hjem, men tak for tilbuddet.
Det er da bare med at finde nogen der kan bruge det, jeg har også både foræret andet væk og modtaget flere ting, den orange opstilling fik jeg af en der var sendt hjem af lægen og havde fået at vide han bare kunne gå i gang med at rydde op for man kunne ikke gøre mere for ham- han sagde der ikke var nogen af hans arvinger der vidste hvad der var for og bag på sådan noget så bare det kom til et godt hjem var han tilfreds. fik også et sæt måleklodser, nogle måleværktøjer og et Wohlhaupter rodehovede. Rodehovedet passede godtnok ikke til nogen mine maskiner men til en kammerats så han betalte hvad et aliexpres hovede kostede og fik det andet, så var vi begge to glade.
Mojn
Poul