Forfatter Emne: Modig ubm30 - hjælp til prissættelse  (Læst 4559 gange)

RH

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
Sv: Modig ubm30 - hjælp til prissættelse
« Svar #15 Dato: September 20, 2021, 22:02:27 »
Yep niels de skråtskårne larmer en del som bakgear i biler.... :)

Men hvis du synes den larmer for meget vil jeg da gerne købe din for 1600 kr............ [th] :)

Synes det er lidt svært at rådgi omkring maskiner pris og kvalitet....Hvis man sjældent bruger dem, tror jeg såmænd en go kineser kan gøre det ganske ok.........
Det er modsat

Dem med retskåret larmer, dem med skråt gør ikke . - når vi snakker Strands/Arboga søjleboremaskiner ( jeg bruger dem dagligt ) og der er stor forskel..

Sendt fra min Redmi Note 9 Pro med Tapatalk


Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: Modig ubm30 - hjælp til prissættelse
« Svar #16 Dato: September 20, 2021, 22:06:52 »
Yep taste fejl rh.........Godt du stadig er vågen :)

Niels Haldrup

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 107
Sv: Modig ubm30 - hjælp til prissættelse
« Svar #17 Dato: September 22, 2021, 09:47:42 »
Yep niels de skråtskårne larmer en del som bakgear i biler.... :)

Men hvis du synes den larmer for meget vil jeg da gerne købe din for 1600 kr............ [th] :)

Synes det er lidt svært at rådgi omkring maskiner pris og kvalitet....Hvis man sjældent bruger dem, tror jeg såmænd en go kineser kan gøre det ganske ok.........
Det er modsat

Dem med retskåret larmer, dem med skråt gør ikke . - når vi snakker Strands/Arboga søjleboremaskiner ( jeg bruger dem dagligt ) og der er stor forskel..

Sendt fra min Redmi Note 9 Pro med Tapatalk

@Villy: Tak for det generøse tilbud, jeg vil overveje det... Godt, nu har jeg overvejet det; det bliver et "nej-tak"  ;D

@RH: Det er jeg klar over, jeg har endda overvejet, om man evt. kan retrofitte maskinen med skråtskårne i stedet, men eftersom den intet fejler, så går der nok noget tid før end jeg bliver så træt af larmen, at jeg gider skille den ad ;)