Forfatter Emne: Funktion synes godt om / Tommel op  (Læst 4014 gange)

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2610
Funktion synes godt om / Tommel op
« Dato: Februar 19, 2023, 10:40:20 »
Hvis det er muligt uden besvær, synes jeg der mangler funktionen, synes god om /  [th]

Det er ligegyldigt om der tælles op, hvor mange likes en bruger har totalt, bare det kan ses i det aktuelle indlæg.

Ofte læser man et indlæg, som man synes er godt, men har egentlig ikke en kommentar, så var det rart lige at kunne give en  [th]
 
Husk altid at skille tingene ad.

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Funktion synes godt om / Tommel op
« Svar #1 Dato: Februar 19, 2023, 11:36:48 »
Hej Jens

Du har fuldstændig ret. Vi mangler funktionen, og vi har jo tidligere haft funktionen jo.
Sidst hvor jeg skulle opdatere forummet forsvandt funktionen, da den ikke er kompatibel med den version vi kører nu. Og med det bøvl jeg havde sidste gang med at opdatere,  så har jeg trukket den lidt. Jeg tror det lysner lidt mht tid for mit vedkommende over den næste uges tid, så måske jeg skal tage tilløb til det. :)


Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2610
Sv: Funktion synes godt om / Tommel op
« Svar #2 Dato: Februar 19, 2023, 13:50:39 »
Det lyder godt Søren  [th] , men er det alt for meget bøvl, kan funktionen jo sagtens undværes.
Husk altid at skille tingene ad.

Kenneth

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 647
Sv: Funktion synes godt om / Tommel op
« Svar #3 Dato: Februar 19, 2023, 17:22:35 »
Lige pt har jeg ikke meget tid, men ellers hjælper jeg gerne i det små, og IT er mit job, selvom det efterhånden er nogle år siden jeg sidst satte et forum op  :P

Hilsen Kenneth

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Funktion synes godt om / Tommel op
« Svar #4 Dato: Februar 20, 2023, 07:32:25 »
Fandt en modifikation der er kompatibel med den nuværende version. Så nu skulle den del fungere igen.
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2610
Sv: Funktion synes godt om / Tommel op
« Svar #5 Dato: Februar 20, 2023, 10:55:58 »
Tak for det Søren, super hurtig indsats  [th]
Husk altid at skille tingene ad.