Debat Forum > 3D print, tips og tricks

Så blev der 3D printet en SK30 holder

<< < (2/3) > >>

JensOC:
Ladningen af en Diesel/Bensin bil fra 0 100% tager få minutter af dit liv.
og der er tusindvis af ladesteder.
Barokke udslag af elektrificering: Da kystruten i Norge fik elektriske skibe
måtte man lade dem fra Diesel generatorer på kajen.

Tommy:
Du skal bare have nogle flere printere Kenneth. ;)

Men pas på at holde tingene adskilt. Min ene søn printede en fancy telefonholder med et smart VW logo til hans veteran VW fra 61.
Den blev lige nøjagtigt siddende til første træf i klubben. - Nøøj hvor han fik skæld ud over at begå den slags helligbrøde. :D

Kenneth:

--- Citat fra: JensOC efter Februar 15, 2022, 12:45:31 ---Ladningen af en Diesel/Bensin bil fra 0 100% tager få minutter af dit liv.
og der er tusindvis af ladesteder.
Barokke udslag af elektrificering: Da kystruten i Norge fik elektriske skibe
måtte man lade dem fra Diesel generatorer på kajen.

--- Afslutning på citat ---

Jeg har prøvet men jeg kan ikke finde en 3D printer der bruger fossilt brændstof 😂

Søren:

--- Citat fra: JensOC efter Februar 15, 2022, 12:45:31 ---Ladningen af en Diesel/Bensin bil fra 0 100% tager få minutter af dit liv.
og der er tusindvis af ladesteder.
Barokke udslag af elektrificering: Da kystruten i Norge fik elektriske skibe
måtte man lade dem fra Diesel generatorer på kajen.

--- Afslutning på citat ---

Ja, og nu vil de forbyde varmepumper i områder med fjernvarme.. Da el-bilerne sluger alt strømmen. :D

Tommy:
De elbiler, der kommer på vejen i øjeblikket, vil, når de på et tidspunkt skrottes, have sat større CO2 aftryk, end de fossilbiler, som de afløser i utide. Dels fra fremstillingen, og udvindelsen af sjældne, svært tilgængelige råstoffer - dels ved at have kørt på "sort strøm" hele deres tilværelse, fordi vi ikke engang har eller når at få grøn energi nok til vort øvrige forbrug.

Men UHA UHA. ;)  Lad os nu ikke lave det til et politisk forum - der laver de ikke andet end at skændes. ;D

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version