Forfatter Emne: Schaublin 13 fræser  (Læst 4549 gange)

RH

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
Schaublin 13 fræser
« Dato: Oktober 03, 2016, 19:25:34 »


Faldt lige over denne på dba. Og tænkte måske en kunne bruge en fiks lille fræser.
http://www.dba.dk/fraeser-schaublin-schaubli/id-1027958746/


PS. Kender intet til den

Mvh

David

  • Gæst
Sv: Schaublin 13 fræser
« Svar #1 Dato: Oktober 03, 2016, 21:05:46 »
Blot en kommentar....
Den står til 15000.- på FB  :)

TT

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 33
Sv: Schaublin 13 fræser
« Svar #2 Dato: Oktober 03, 2016, 22:56:06 »
hmm... Den er malet om og der er fræsespor i planet. Det ser ud som den har levet et hårdt liv... :o

RH

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
Sv: Schaublin 13 fræser
« Svar #3 Dato: Oktober 04, 2016, 19:58:42 »
Jeg ved nu ikke om et hul i planet kan sammenlignes med et hårdt liv. Det kan jo smutte for os alle. (Jeg har stadig til gode)
Men heldigvis er planet jo forholdsvis nemt at skifte på disse maskiner. Meeen, det koster jo ekstra.
Og ja det er aldrig et godt tegn når den er opmalet. Men måske den bare har stået hos en perfektionist 😄

Jeg så den blot på mobilen, uden opskalering af billederne, så har ikke gransket den vildt meget. Men tænkte der måske var en herinde der kunne have brug for sådan en.

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Schaublin 13 fræser
« Svar #4 Dato: Oktober 05, 2016, 00:06:11 »
Jeg ved nu ikke om et hul i planet kan sammenlignes med et hårdt liv. Det kan jo smutte for os alle. (Jeg har stadig til gode)
Men heldigvis er planet jo forholdsvis nemt at skifte på disse maskiner. Meeen, det koster jo ekstra.
Og ja det er aldrig et godt tegn når den er opmalet. Men måske den bare har stået hos en perfektionist 😄

Jeg så den blot på mobilen, uden opskalering af billederne, så har ikke gransket den vildt meget. Men tænkte der måske var en herinde der kunne have brug for sådan en.

Det kunne jeg, og jeg har da også "nærlæst billederne", men jeg vil ikke skifte til noget uden borefunktion i hovedet.
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.