1
Faglig debat / Sv: GASTL RG200 Shaper
« Nyeste indlæg af jens Dato Juni 13, 2026, 21:43:44 »Så fik jeg lavet olie-kopper ud af forhåndenværende stumper og samlet hele maskinen.
Synes selv at hun ser fin ud nu hvor alt rust er renset af og hun står nysmurt
Den står super flot,godt arbejde du har lavet
Spændende at se når du får den sat til at arbejde..
Nylige indlæg
