Forfatter Emne: Jeg er ny på siden her  (Læst 5573 gange)

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Jeg er ny på siden her
« Dato: Oktober 30, 2011, 21:30:35 »
Og vil gerne vide hvor dan man sender et foto ind. Nu har jeg brugt to timer til at barer at komme her til
Hans

Max

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 573
    • Sandcastle
Sv: Jeg er ny på siden her
« Svar #1 Dato: Oktober 30, 2011, 21:38:46 »
Hej Hans

Velkommen til.

Hvis det er et billede du vil have vist på siden, ja så kik i det første indlæg hvor Frylund siger velkommen, der er det beskrevet.

Det vil være en god ide at føje din lokation på i din profil, her i foraet kan vi godt lide at vide hvor folk befinder sig geografisk.

ErlingSj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Jeg er ny på siden her
« Svar #2 Dato: Oktober 31, 2011, 10:27:04 »
Og mener du et billede på din profil, så er det knappen [Profil] i toppen og punktet Forum profilinformation i menuen til venstre i billedet.

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: Jeg er ny på siden her
« Svar #3 Dato: Oktober 31, 2011, 11:27:55 »
Tak for hjælpen. Det her interned, det volder nogengange lidt problemer. Så går det meget beder på drejebænken. Ja den har jeg snart halt i 20 år, så den står stødt og godt med sine 1350 kg.
Hilsen Hans
ps. Jeg bor i Grenaa

Hvis jeg lige må anbefale en hjemmeside hvor man kan finde mange sjove tilng og det kan også købes for penge. Ja prøv selv

Hjemmeside: www.sylvest.eu | www.62681325.dk

 

ErlingSj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Jeg er ny på siden her
« Svar #4 Dato: Oktober 31, 2011, 22:52:59 »
...og det kan også købes for penge.
Hvorfor i alverden sætter han så ikke priser på.
Der noget frustrerende over at sidde og finde en lækker maskine for så at finde ud af, at den koster en mindre formue mere end budgettet er til.
(Og ja - det mener jeg også om annoncer her på forum).


Max

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 573
    • Sandcastle
Sv: Jeg er ny på siden her
« Svar #5 Dato: Oktober 31, 2011, 23:00:36 »
Hej Erling

Du har fuldstændig ret.

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: Jeg er ny på siden her
« Svar #6 Dato: November 01, 2011, 00:27:30 »
Fordi der aldrig er nogen priser på er fordi at det handler om køb og salg. Hvis du sælger en maskine til 5000 så kan du ikke forstå at den er sat til salg for 10000. Det skyldes avance, det koster at købe og det koster at sælge og hvis der nu går lang tid så bliver der kun en lille avance. Og i sidste ende er der også noget som heder moms
Men jeg syntes at www.sylvest.eu er til at handle med, jeg købte en slibesten, sådan en speciale til at slibe stål på hvor land kan stille. Den koste 2500, men så manglede der en sten og så manglede det en møtrik. Møtrikken kunne jeg selv lave, ingen problem i det, men stenen måtte jeg købe, kop sten 600, men det endte med at jeg fik sliberen for 500, så jeg er godt tilfreds Sylvest opkøber virksomheder og det sidste han gør er at feje gulvet, så alt skal væk og så bliver det solgt til Afrika. Ja det heder U- landshjælp så kan de få vores gammel skift. Men mangler man et bor eller rival så tag der ned og fin den i en kasse, du kan næsten selv bestemme prisen
Hans

ErlingSj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Jeg er ny på siden her
« Svar #7 Dato: November 01, 2011, 11:51:46 »
Hans tag ikke fejl. Jeg synes at det er fint, at du sender linket til den forretning, og jeg kunne sagtens finde på at tage en tur ned til ham på din anbefaling. :)
Det jeg er irriteret over er internetbutikker/sælgere som ikke sætter priser på, fordi det fratager mig muligheden for reelt at udnytte nettet.
Der står en Arboga, som godt kunne bo i min kælder, men nu skal jeg altså til at ringe til ham for at få at vide, hvor meget han skal have. Derefter skal jeg have fat i konkursmaskiner, bnmaskiner og hvem der nu ellers har en tilsvarende til salg for at finde det bedste tilbud på den. Det er da bøvlet. Når man så oven i købet kan opleve, at fx. konkursmaskiner sætter ting til salg med pris og det hele på dba.dk, så bliver det altså meningsløst for mig.


j håndstad

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 461
Sv: Jeg er ny på siden her
« Svar #8 Dato: November 01, 2011, 19:04:47 »
Arbogaen koster 6000 plus moms men det er for dyrt syntes jeg da den ser lidt misserabel ud.
Mvh Jørgen.

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: Jeg er ny på siden her
« Svar #9 Dato: November 01, 2011, 19:34:50 »
Når i lige snakker boremaskine: Jeg købte en Strans søjleboremaskine i Mern for kr. 4000. Det var en jeg fandt i den blå Avis. Den er helt som ny at se på. Det var en lidt uhygelig oplevelse. For da jeg kom hjem så jeg i tv om den forfærdelig ulykke og de børn som var sejlet ud i fjoren i dårlig vejr
Hans